ПИСЬМО АВРААМА ЛИНКОЛЬНА ШКОЛЬНОМУ УЧИТЕЛЮ СВОЕГО СЫНА
"..Я понимаю, он должен будет узнать, что не все люди справедливы, не все искренни. Но научите его к тому же, что на каждого подлеца найдется герой, что на всякого эгоистичного политика найдется преданный лидер.
Научите его тому, что если есть враг, то найдется и друг. На это потребуется время, я знаю, но если можете, научите его тому, что один заработанный доллар намного ценнее, чем пять найденных. Обучите его уметь проигрывать, а также наслаждаться победами.
Если сможете, уведите его от зависти, обучите секрету негромкого смеха. Позвольте ему рано познать, что одерживать победу над задирами и хвастунами легче всего. Если можете, научите его интересоваться книгами...
И дайте ему также свободное время, чтобы он мог поразмыслить над извечными тайнами: птицами в небе, пчелами в лучах солнца и цветами на зеленых склонах холма.
Когда он будет в школе, научите его тому, что намного почетнее потерпеть неудачу, чем смошенничать... Обучите его доверять своим собственным идеям, даже если кто-либо говорит ему, что он заблуждается... Обучите его быть мягким с мягкими людьми и жестоким с жестокими.
Постарайтесь дать моему сыну силу не следовать за толпой, когда все примыкают к победившей стороне... Научите его выслушивать всех людей, однако научите его также все то, что он слышит, рассматривать под углом истины и отбирать только хорошее.
Если можете, то научите его смеяться в печали... Научите его, что нет стыда в слезах. Научите его смеяться над циниками и остерегаться чрезмерной слащавости.
Научите его продавать свои мозги и силу мускулов по наивысшей цене, но никогда не торговать ни сердцем, ни душой.
Научите его не слушать воющую толпу, но встать и сражаться, если он считает себя правым.
Обращайтесь с ним мягко, но без излишней нежности, потому что только испытание огнем дает стали высокое качество. Позвольте ему иметь мужество, чтобы быть нетерпимым [ко всему плохому]... Позвольте ему иметь терпение, чтобы стать храбрым.
Научите его всегда иметь высокую веру в себя, потому что тогда он всегда будет иметь высокую веру в человечество.
Авраам Линкольн, 1855 год.
https://bdzhola.com/news/z-jakogo-viku-mozhna-dozvoljati-ditjam-grati-na-plansheti-poradi-vid-komarovskogo З якого віку можна дзволяти дітям грати на планшеті: поради від Комаровського.
Підбірка: "Життєве та педагогічне кредо"
"Правильно навчає той - хто навчає цікаво."(А.Ейнштейн)
"Вік живи - вік учись"
"Працюй так, щоб дітям біля тебе було комфортно і затишно"
"Вчити дітей так, щоб не соромно було заглянути їм в очі через декілька років."
"Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш". (Фрідріх Дістервег)
"Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він - досконалий учитель"
"Учень - це не посудина,яку необхідно наповнити, а факел, який потрібно запалити." (Паскаль)
"Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу!"
зі скарбниці мудрості буддійських монахів
"Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він - справжній учитель."
Л. Толстой
"Поразка – це наука. Ніяка перемога так не вчить."
Ліна Костенко
"Учитись важко, а учить ще важче.
Але не мусиш зупинятись ти.
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й самй сягнеш нової висоти."
М. Сингаївський
"Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати - мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!"
Але не мусиш зупинятись ти.
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й самй сягнеш нової висоти."
М. Сингаївський
"Єдиний шлях, який веде до знання - це діяльність"
Бернард Шоу
"Щоб уникати помилок, треба набратися досвіду, щоб набратися досвіду, треба робити помилки"
"Бачити у кожному учневі - Людину!"
"Не кажи світові про те, що ти хочеш зробити - покажи як ти робиш"
"Вчити - значить вести до успіху"
"Щоб мати - треба вміти, щоб вміти - треба навчитись, щоб навчитись - треба займатись"
"Людина лише там чогось домагається, де вона сама вірить у свої сили"
"Люби дитину, вір у неї, знай, розумій її"
"Праця, оптимізм, самовдосконалення - запорука життєвого успіху".
"Любов до дітей, безмежна віра в їх можливості, безперервний пошук найбільш ефективних прийомів навчати"
"Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники"
Т. Фулпе
Знай, люби, розумій, поважай! Тільки той може бути вчителем, хто має добре серце і душу"
"Будь добрим до ближнього, і добро повернеться до тебе"
"Постійний пошук самовдосконалення, адже навчаючи інших, я навчаюся сама"
"Важливо стати для дітей не лише вчителем, а й другом"
"Робити свою справу результативно, професійно"
"Навчити та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра."
"Потрібно до людей ставитись так, як ти хочеш, щоб вони ставились до тебе"
"Серце віддаю дітям"
"Навчати всіх дітей, незалежно від їхнього рівня, інтелектуального розвитку, щоб їм було цікаво, шукати стежку до кожного школяра, дати йому відчути себе творцем"
"Мети досягає той, хто її прагне"
"Учень - це таємниця, розгадці якої варто присвятити ціле життя"
"Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!"
Візьми промінь світла
І спрямуй його туди,
Де панує темрява...
Візьми усмішку
І подаруй її тому,
Хто так її потребує.
Візьми доброту
І яви її тому, хто сам
Не вміє віддавати.
Візьми віру
І віддай кожному,
Хто не має її.
Візьми любов
і неси її всьому світові.
"Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості".
Мелодія починається з першої ноти,
саме вона визначає її характер.
Початкова школа - своєрідна
перша нота шкільного життя
Що може буть дорожче, ніж дитя,
Якого любиш ти до забуття?
Але піднять його на власні ноги -
для цього треба все життя
“Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути”.
“Праця, оптимізм, постійне, самовдосконалення - запорука життєвого успіху”.
“Любити життя, і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах-шукати істину, у людях – мудрість».
… Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання». В.О.Сухомлинський
«Якби дорослі частіше згадували, якими вони були маленькими, а діти більше задумувались, якими вони стануть дорослими, старість не поспішала б до людей, а мудрість не запізнювалася б». Моє призначення в тому, щоб перетворити навчання на радісне для дитини заняття.
Якщо хочеш щоб люди йшли за тобою- йди за ними".
"Щоб бути щасливим - роби добро іншим".
"Я – учитель , і дітям себе віддаю. Шукаю , знаходжу , радію , горю . І тверджу , що зробиш , бо можеш".
"Бачити в кожній людині особистість".
"Уміти бачити та розкривати потенційні можливості кожної дитини".
"Навчати – значить подвійно вчитися". (Ж.Жубер)
"Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення - запорука життєвого успіху".
"Секрет успіху – наполегливість у досягненні мети".
"Мало знати-потрібно й використовувати. Мало бажати–потрібно й робити". (Й.Гете)
Педагогічне кредо: "Без минулого немає майбутнього.Працюй сьогодні на завтра".
Педагогічне кредо: "Не так важливе здобуття знань, як розвиток здібностей мислення". (М.Лаус)
Педагогічне кредо: "Розумом - направляй , а почуттям - урівноважуй".
Педагогічне кредо: "Учитель і учень повинні прагнути до гармонії".
Педагогічне кредо: "Чим більше поваги до дитини, тим більше свободи в дорослого".
Педагогічне кредо: "Учитель - це людина, котра може робити важчі речі легкими". ( Р.Емерсон)
Педагогічне кредо: "У серце увійде лише те, що йде від серця".
Педагогічне кредо: "Слід мати велике бажання віддавати дітям не тільки своє здоров’я, але й свої знання".
Педагогічне кредо: "Повага до праці вчителя починається із власної поваги до себе".
Педагогічне кредо: "Щоб не з пустелі починати путь, дари минулого ти не забудь. Цінуй і розумій сучасне, щоб перешкоди обійти завчасно. З любов'ю і добром в душі твори. Майбутнього твого життя скарби".
Педагогічне кредо: "Справжній педагог повинен любити те, чому навчає і любити тих, кого навчає".
Педагогічне кредо : "Навчу кожного, хто хоче навчитись".
Педагогічне кредо: "Активний пошук нових форм і методів навчання, індивідуальний розвиток кожного школяра".
Педагогічне кредо: "Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому".
Педагогічне кредо: "Не витрачайте свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагніть робити все якнайкраще".
Педагогічне кредо: «Тільки той стане справжнім учителем, хто ніколи не забуває, що сам був дитиною...» (В.Сухомлинський)
Педагогічне кредо: «Підіть далі, ніж вас просять чи зобов’язують, зробіть більше, ніж від вас чекають,- у цьому полягає успіх» . (Перрі Пекстон)
"Тільки той може осягнути своїм розумом і серцем красу, велич і могутність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як колискою, як добрим ім'ям своєї родини".В.О.Сухомлинський
Професійне кредо : "Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими ." (О.Уайльд)
Професійне кредо: «Сильним, досвідченим стає педагог, котрий уміє аналізувати свою роботу»
Життєве кредо: "Бути людиною у всьому і завжди".
Життєве кредо: Любити, розуміти, допомогати.
Життєве кредо: "Оптимізм перемагає все".
Життєве каредо: "Достойна людина не та в якої нема недоліків, а та, у якої є гідність"
Педагогічне кредо: "Треба любити те, що робиш і йти вперед крок за кроком"
Педагогічне кредо: "Доброзичливе відношення до людей, компетентність і творчий підхід в роботі, постійний розвиток себе як особистості"
Педагогічне кредо: "Потрібно бути людиною,
незважаючи на всю жорстокість світу.
І це - можливо"
Педагогічне кредо: "Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень"
Педагогічне кредо:
"Учитись важко,
А навчить ще важче,
Але не мусиш зупинятись ти,
Як учням віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти"
Педагогічне кредо: "Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому"
Педагогічне кредо: "Правильно навчає той, хто навчає цікаво"
Педагогічне кредо: "Я - вчитель! Я несу науки світло,
Я сію в душі зерна доброти,
Всім серцем прагну, аби наші учні
Могли людьми достойними зрости"
Педагогічне кредо: "Навчаючи інших вчитись самій
В житті все робити з любов'ю.
За кожний мій вчинок, щоб діти могли
Згадати мене добрим словом"
Професійне кредо: "Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям все найкраще, так і педагог вкладає свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії"
Педагогічне кредо: «Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення»
Педагогічне кредо: «Гуманність і творчість – два крила педагога!»
Педагогічне кредо :«Де є бажання, знайдеться й шлях»
Педагогічне кредо: «Спочатку ти пізнай учня, тоді він зрозуміє тебе».
Життєве кредо: «Важливо не те як багато ми даємо, а як багато любові ми в це вкладаємо»
Педагогічне кредо: "Робити свою справу результативно, професійно".
Педагогічне кредо: «Тільки творчий вчитель виховає творчого учня».
Педагогічне кредо: У кожної людини є сонце, тільки його не треба гасить.
Педагогічне кредо: «Життя-це книга,і той,хто не вчиться, бачить лише одну сторінку.»
Педагогічне кредо: «Мистецтво навчання, є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її» А. Франс.
Педагогічне кредо: «Дитина – це явище в нашому житті, а не випадковість. Даруй себе дітям! Будь терплячим і будь готовим до зустрічі з ними! Ш. Амонашвілі.
Педагогічне кредо: «Кожній дитині – світло знань, кожній дитині – світло любові, віру в сили свої без вагань, як запоруку щасливої долі.»
Педагогічне кредо: «Якими фарбами розмалюєш своє життя, таким воно і буде»
Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра.»
Педагогічне кредо: Приймай дитину з благоговінням, виховуй її з любов’ю,випускай вільною.
Педагогічне кредо:
Складне зробити простим,
Просте зробити звичним,
Звичне зробити приємним.
П’ять способів розумного використання сучасних технологій для освіти й розвитку дитини.
Порада перша:
Діти сприймають нове відразу кількома органами чуття – хочуть помацати, почути, побачити все зблизька. Нетбуки, ноутбуки та пристрої на зразок камери, планшету для письма чи мікрофону допомагають реалізувати цю потребу. Що більше органів чуття задіяні під час навчання, то більшою є ймовірність, що матеріал осяде в головах надовго.
Усе це погано сумісно з нудною класною кімнатою, партами та жорсткими стільцями. Навчаючись, діти повинні почуватись комфортно й вільно – тоді вони легше фокусують увагу і краще сприймають те, що ви їм розповідаєте.
Порада друга:
Зазубрювання – не завжди найкращий спосіб навчання. Важливо показати дітям, що предмети на зразок математики чи фізики можуть бути цікавими та потрібними їм у житті. На прикладах із життя можна зробити цікавою будь-яку найнуднішу науку. Хіба не приємніше вивчати дроби, якщо за їх допомогою складати кулінарний рецепт? Тут до ваших послуг величезна кількість освітніх комп’ютерних програм, флеш-анімація та цілий YouTube, повний цікавих та пізнавальних роликів.
Порада третя:
Технологія дозволяє дітям відчути себе господарями свого власного освітнього процесу. Вони починають активніше діяти в процесі навчання, а не лише слухати, бачать плоди своєї роботи, оцінюють їх і пишаються, якщо є чим. Працюючи на своєму комп’ютері, дитина почувається відповідальною за те, що робить.
Порада четверта:
Різні діти навчаються в різному темпі й по-різному сприймають крайні терміни виконання завдання. Деякі нормально почуваються, маючи обмежений час і самостійно плануючи роботу, інші, навпаки, губляться, потребують конкретніших указівок і додаткового часу. Технології дозволяють учителям і батькам встановлювати для дитини індивідуальний рівень дисципліни, а дитині – працювати у своєму власному темпі.
Порада п’ята:
Коли вчителі, батьки не нависають, діти можуть самостійно пізнавати світ, довідуватись щось нове і глибше занурюватись у ті речі, які для них найцікавіші. Але ж ви завжди позираєте у вікно надвір, коли там бавиться ваша дитина. Так само варто подбати про безпеку дитини в інтернеті, попередивши її про можливу небезпеку.
Порада перша:
11 золотих правил Білла Гейтса задля досягнення успіху у реальному житті.
Білл Гейтс дає 11 правил задля досягнення успіху. На думку Гейтса, надмірний оптимізм і політкоректність грають з молодими людьми злий жарт, формуючи далеке від реальності сприйняття світу, що неодмінно призведе до невдач у майбутньому дорослому житті.
- Життя несправедливе і доведеться з цим змиритися!
- Світу начхати на твою самооцінку. Життя вимагатиме владнати справу ДО ТОГО, як ти почуватимешся впевнено.
- Ти не отримуватимеш 60 000 $ в рік одразу після школи. Ти не станеш віце-президентом фірми із супутниковим телефоном в авто доки не заробиш на них.
- Гадаєш, викладач дуже вимогливо до тебе ставиться? Зачекайте із судженнями, доки у тебе з’явиться начальник.
- Смажити гамбургери для тебе нижче гідності? Твої дідусь і бабуся вважали інакше. Для них смажити гамбургери було можливістю зачепитися у цьому житті.
- Якщо ти потрапив у халепу, не звинувачуй у цьому своїх батьків і не скигли: а вчись на помилках!
- Батьки не завжди були такими нудними, якими вони тобі здаються тепер. До твого народження твої батьки були веселими і легкими у спілкуванні. Вони перетворилися на зануд, коли оплачували твої рахунки, прали тобі одяг і намагалися прищепити тобі гарні звички. Тому спочатку прибери у своїй кімнаті і вичисти туалет, перш ніж почнеш їх повчати.
- Твоя школа скасувала поділ учнів на лідерів і невдах, однак життя не скасовувало. Можливо, у вашій школі взагалі не залишилось невдах, але тільки не в житті. У деяких школах не ставлять погані оцінки і дають школярам стільки спроб, скільки їм потрібно, щоб відповісти правильно. Однак в житті усе інакше.
- Життя не поділяється на семестри. Ти не матимеш літніх канікул, а твій начальник не чекатиме, доки ти ЗНАЙДЕШ СЕБЕ. Ти це робитимеш у свій вільний час.
- Телебачення не відображає СПРАВЖНЬОГО життя. У реальному житті у вас не вийде цілий день сидіти в кафе і теревенити з друзями. Більше часу ви проводитимете за робочим столом.
- Будь товариським з ботаніками та зубріями. Цілком ймовірно, що згодом ти працюватимеш на одного з них.
Немає коментарів:
Дописати коментар